Catalog Produse
Info Utile

Cum cumpăr

Bine ați venit în magazinul nostru online! Pentru a efectua o comandă există 3 pași simpli:

  

1. Plasarea produselor în coș:

 

Plasați produsul/produsele în coșul de cumpărături, apăsând pe butonul "Pune în coș". Pentru a schimba cantitatea produselor puteți completa altă cantitate și apoi să apăsați  "Actualizare coș".

 

Dacă doriți să continuați cumpărăturile, apăsați "CONTINUĂ CUMPĂRĂTURILE" iar pentru a plasa comanda apăsați "Următorul pas".

 

Cumpărăturile vor sta în coșul dumnevoastră timp de 7 zile.

 
 

2. Autentificare / Creare cont:

 

Pentru a putea plasa comanda este necesar să vă autentificați cu adresa de e-mail și parola.

 

În cazul în care nu dețineți un cont în magazinul nostru, vă puteți înregistra completând datele solicitate în formularul de înregistrare. 

 
 

3. Finalizare comanda:

 

Acesta este ultimul pas. După finalizarea acestuia comanda va fi preluată de către un responsabil al magazinului.

 

Înainte de finalizarea comenzii, vă recomandăm să verificați conținutul acesteia cât și prețul. Puteți alege o adresă alternativă de livrare cât și modalitatea de plată.

 

În cazul în care dețineți un cod promoțional pentru reduceri, tot aici îl puteți utiliza!

 

În zona de mențiuni speciale puteți completa date suplimentare pe care operatorul comenzii trebuie să le cunoască pentru a vă procesa comanda cu succes (ex. factura pe firmă sau detalii legate de livrare, etc.).

 

După finalizarea comenzii veți primi un e-mail automat care atestă înregistarea acesteia.

 
 
NOTĂ:

Toate produsele de pe acest site sunt oferite în limita stocului disponibil. Nu pot fi cerute despăgubiri în cazul în care comanda nu poate fi onorată din motive întemeiate (lipsa produsului din stocul furnizorului, eventuale greșeli de tipărire, eventuale erori de soft etc.). În aceste cazuri APOLLO Shop Online va anunța clientul despre problemele apărute și va anula comanda.

 

Valoarea maximă a obligațiilor societății APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. față de clienții săi, în cazul nelivrării produselor sau a livrării necorespunzătoare, reprezintă valoarea sumelor primite de la clienți pentru produsele comandate.

 

Despre calitatea produselor, despre autenticitatea mărcii și despre orice alte nelămuriri cu privire la o marcă sau un produs anume, clientul se poate adresa furnizorului acestui produs prin intermediul APOLLO Shop Online.

 

Utilizatorii pot efectua Comenzi pe site-ul APOLLO Shop Online, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta la momentul finalizării comenzii. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului.

 

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

 

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

– neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, în cazul plății online;

– invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți agreat de APOLLO Shop Online, în cazul plății online;

– datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

– în cazul înregistrării de comenzi false de către cumpărător cu furnizarea unor date de contact fictive;

– eșuarea/invalidarea tranzacției online;

– activitatea Clientului produce daune site-ului APOLLO Shop Online/partenerilor;

– livrări consecutiv eșuate;

– în cazul în care Clientul nu garantează că modul de plată este valid și că nu este obținut printr-o metodă frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată.

 

Prin finalizarea Comenzii, Clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar ar putea suporta consecințele acestor erori (Comanda întârziată, transmisă greșit, etc.). APOLLO Shop Online nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport în vederea reexpedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului.

 

Pentru confortul și siguranța Clientului, există opțiunea ca timp de 30 de minute după plasarea unei Comenzi de a renunța la Comandă. Astfel, dacă Utilizatorul care a plasat o Comandă din greșeală sau a revenit asupra deciziei, Comanda se poate anula în 30 de minute după plasarea ei. În cazul plăților făcute cu cardul, suma de plată finală se va retrage din contul Clientului doar la finalul celor 30 de minute.

 

Chiar dacă a luat toate măsurile pentru ca informația prezentată pe acest site să fie exactă și corectă, APOLLO Shop Online nu poate fi răspunzătoare de inexactități care pot apărea în completarea de către Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactității, completitudinii și utilității informațiilor furnizate în cadrul formularelor disponibile pe acest site.

 

În anumite situații și pentru motive justificate, APOLLO Shop Onlineîși rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. În aceste situații APOLLO Shop Onlineva anunța Clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

 

Contractul se consideră încheiat între Client și APOLLO Shop Onlineîn momentul primirii de către Client de la APOLLO Shop Online, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

 
În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Client nu poate fi livrat de către APOLLO Shop Online, ne obligăm să informăm Clientul asupra acestui fapt și să returnăm în contul Clientului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 30 zile de la data la care APOLLO Shop Online a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Clientul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului. 
 
 
 

Succes la cumpărături!

 
 
 
spacer

Website detinut de

APOLLO SHOP ONLINE S.R.L.

CIF: RO44767405

Reg.Com: J23/5101/2021

 
  
 
 
Copyright © 2023 Toate drepturile rezervate apolloshoponline.ro
 

apolloshoponline.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptarea politicii de utilizare cookies. Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.