- Catalog Produse
Cosul este gol
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la:
-
ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs –
în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse
multiple care vor fi livrate separat
-
ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs
sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai
multe loturi sau piese.
În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește pe site. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv sau pachet în cazul în care produsul se livra cu un alt produs gratuit.
În
cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în
maxim 30 (treizeci) de zile de la data notificării retragerii de către
Cumpărător a deciziei sale de retragere din Contract. În cazul
produselor achitate cu CARDUL în situația în care Clientul/Cumpărătorul
solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere
și refuză primirea coletului/produselor către firma de curierat
acestuia i se va returna contravaloarea achitată, mai puțin
sumele/valoarea costului de transport ulterior după ce articolele au
revenit în depozitul Vânzătorului.
Rambursarea
contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la
recepția produsului returnat sau după primirea dovezii că produsele au
fost expediate către Vânzător. S.C. ANDREFLORCRIS S.R.L. va înapoia
prin transfer bancar contravaloarea mărfii returnate în maxim 30 de
zile.
Rambursarea banilor se va face după cum urmează:
- pentru Comenzile achitate cu CARD ONLINE -> prin restituire în contul bancar din care a fost efectuată plata;
- pentru Comenzile achitate cu RAMBURS -> prin virament bancar;
Vânzătorul
va putea amâna rambursarea sumei până la primirea produselor vândute
sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost
expediate (se va lua data cea mai recentă).
În
cazul în care un produs comandat de către Cumpărător, nu poate fi
livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa
Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul
Cumpărătorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14
(paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință
acest fapt. Conform legislației din România puteți să returnați
produsele cumpărate de pe ANDREFLORCRIS (www.apolloshoponline.ro) în termen de 14 zile de la cumpărarea lor.
Produsul poate fi returnat DOAR în următoarele condiții:
- să nu prezinte urme de asamblare, zgârieturi, lovituri;
- ambalajul, etichetele și accesoriile să fie intacte;
- să nu prezinte semne de utilizare.
Exceptări de la dreptul de retragere:
Conform O.U.G Nr 34/2014 - Art.16, Litera e), fac excepție de la dreptul de retragere și nu pot fi returnate articole de igienă (Ex: măști de protecție facială, manuși de unică folosință, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane sân, suzete etc., sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid): "furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator”.
Produsul nu trebuie folosit și să nu prezinte urme de utilizare sau montaj!
Dacă
produsul nu corespunde cerințelor clientului se recomandă evitarea
desigilării, utilizării și montării lui. În cazul returnării produsului vă rugăm să ne
contactați în termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau
e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.
Legislația în vigoare se aplică persoanelor fizice. Așadar, dumneavoastră, consumatorul, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad în sarcina dumneavoastră, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Cu alte cuvinte, dacă doriți să renunțați la un produs trebuie să ne trimiteți o înștiințare prin email, prin care ne notificați că renunțați la produs.
Renunțarea la un produs se poate face doar dacă ați achiziționat produsul cu livrare prin curier. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte (inclusiv ambalajul) și nu prezintă semne de uzură. În cazul refuzării produsului vă rugăm să ne contactați în termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de maxim 30 de zile lucrătoare.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza returul produsului.
Contravaloarea produselor nu va fi returnată înainte ca produsul să fie expediat de către client. Contravaloarea produsului se va transfera în baza fișei de recepție și verificare în depozitul ANDREFLORCRIS (www.apolloshoponline.ro) a produsului expediat de către client.
Odată
cu lansarea comenzii produsului, clientul își dă acordul privind
Termenii și Condițiile comerciale, precum și că i s-a adus la cunoștință
termenul de 14 zile privind returnarea unui produs sau retragerea din
contractul la distanță Conform O.U.G Nr 34/2014 - Art. 6, alin.(1), lit
h).
Condiții generale pentru retur:
-
În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același
fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul
cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
-
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat
(în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și
documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele
care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri,
urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc.
-
Produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în
original (în cazul produselor ce au un astfel de certificat, dacă
acesta este emis de producător/distribuitor).
-În
cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau
incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri
electrice/mecanice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne
rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o sumă
din valoarea acestuia, sumă ce va fi comunicată după evaluarea
prejudiciilor aduse. Această clauză se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, în
cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de
comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G
Nr.34/2014.
-
În cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervăm
dreptul de a refuza acceptarea returului și înregistrarea de comenzi
noi.
Returul
produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid
(excepție Poșta Română). În cazul returului prin curier al unui produs
aflat în perioada legală de retur de 14 zile, costurile de transport
sunt suportate de către cumpărător.
Consumatorul
este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor
rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar
pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării
produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de
funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le
inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un
magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol
de îmbrăcăminte, nu să îl poarte!
Costurile
de returnare pot să difere față de taxa achitată inițial, în funcție de
curierul ales de către cumpărător, de modul de ambalare al produsului,
taxa achitată inițial de către client este o taxă fixă, stabilită de
către S.C. ANDREFLORCRIS S.R.L.
Adresa Returnare Produse:
Atenție! NU expediați produsul înainte de a avea acordul departamentului de retur, adresa de returnare a produsului poate fi diferită de cea a societății, în funcție de furnizorul respectivului produs!
În cazul în care produsul comandat nu corespunde prezentării de pe site sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 14 de zile din momentul în care l-ați primit.
Link-uri utile: ANPC / REGULAMENTUL (UE) NR. 524/2013 AL PARLAMENTULUI SI CONSILULUI EUROPEAN