- Catalog Produse
Cosul este gol
Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile de utilizare ale site-ului APOLLO Shop Online pentru a evita orice nelămurire.
INFORMAȚII ȘI DEFINIȚII
Site-ul APOLLO Shop Online (www.apolloshoponline.ro) este deținut și administrat de către S.C. APOLLO SHOP ONLINE S.R.L., societate înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/5101/2021, CUI RO44767405, cu sediul social în str. Atomiștilor, nr. 385, Măgurele, Ilfov. Accesarea site-ului APOLLO Shop Online urmată de cumpărare este echivalentă vizitării, citirii, înțelegerii și acceptării termenilor de mai jos de către orice Client. APOLLO Shop Online își rezervă dreptul de a modifica și actualiza în orice moment conținutul acestui site, precum și Termenii și Condițiile de folosire, fără a fi nevoie de nicio notificare prealabilă. În caz de divergențe sau neînțelegeri între APOLLO Shop Online și Client, se vor aplica Termenii și Condițiile valabile la momentul efectuării comenzii.
DEFINIȚII:
Utilizator-orice persoană care vizitează site-ul APOLLO Shop Online.
Client – persoana fizică/persoana juridică ce efectuează o Comandă.
Produse și Servicii – orice produs sau serviciu menționat în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Clientului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client prin care Clientul își exprimă intenția de a achiziționa anumite Produse și Servicii și să facă plata acestora.
Vânzător – societatea S.C. APOLLO SHOP ONLINE S.R.L.
Contract – o Comandă confirmată de către Vânzător, prin care Vânzătorul este de acord să vândă și să livreze Produsele și Serviciile iar Clientul este de acord să achiziționeze, să primească și să facă plata acestor Produse și Servicii.
Curier – orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid.
RĂSPUNDERE LEGALĂ
APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la APOLLO Shop Online sunt fără viruși sau alte componente informatice care pot avea caracter dăunător. Atunci când intrați pe site, o faceți în cunoștință de cauza și pe riscul dumneavoastră, site-ul APOLLO Shop Online și APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. nu poartă nicio răspundere pentru eventuale daune directe sau indirecte care au fost produse de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site. APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. nu poarta nicio răspundere față de erorile care pot apărea în redactarea sau prezentarea informațiilor de pe site.
Responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul APOLLO Shop Online, revine furnizorilor care au furnizat descrierile, APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. nu poartă nicio responsabilitate în acest sens.
Aceste informații au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună credință, din surse pe care compania le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidența Legii privind dreptul de autor și drepturile conexe, orice persoană care are cunoștință de acest fapt este rugată să informeze compania la adresa contact@apolloshoponline.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.
Informațiile care sunt publicate în secțiunile social media și recenzii sunt asumate în întregime de autorii respectivelor materiale și nu implică responsabilitatea solidară a APOLLO Shop Online sau a APOLLO SHOP ONLINE S.R.L.
APOLLO Shop Online își rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru anumite Produse și Servicii care dintr-o eroare tehnică prezintă informații eronate, prețuri eronate sau care sunt sub prețul de achiziție și pe care orice persoană de bună credință le poate aprecia ca fiind eronate.
În calitate de organizator al campaniilor de reduceri, compania APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru pierderile sau deteriorările cupoanelor de reducere ale campaniilor campaniei și nu răspunde pentru voucherele falsificate sau deteriorate; își rezervă dreptul de a anula cuponul folosit la cumpărare.
Orice redirecționare către alte site-uri este făcută doar în scopul unei accesibilități mărite a informațiilor, iar APOLLO Shop Online nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru conținutul informațional al acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
ACCES SITE
Vizitatorii și utilizatorii site-ului APOLLO Shop Online au dreptul să facă orice comentarii, pot să transmită sugestii, pot pune orice întrebări sau adăuga recenzii, numai dacă limbajul acestora este civilizat, iar conținutul comunicărilor nu este ilegal, defăimător, obscen, amenințător, nu deranjează sau periclitează în nici un fel viața privată a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală, nu conține viruși, nu servește unor campanii de promovare care nu au legătură cu APOLLO Shop Online, nu sunt e-mailuri în masă ori orice altă formă de spam.
Vizitatorii care vor folosi o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori în numele oricărei alte entități vor fi raportate organelor abilitate.
APOLLO Shop Online nu va putea fi obligat la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.
În cazul trimiterii sau afișării unor materiale/documente care implică texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se consideră că respectivul Utilizator garantează originalitatea lor și acordă APOLLO Shop Online și afiliaților/asociaților săi dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum și dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conținuturi oriunde în lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl afișează sau îl transmite pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii niciunei terțe entități fizice sau juridice.
PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Informația prezentată poate include inadvertențe de ordin tehnic sau din cauza erorilor de tastat.
Informațiile acestui site vă sunt oferite cu bună credință, din surse apreciate ca fiind de încredere. În cazul în care vreunul din articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidența legii dreptului de autor, vă rugăm să ne contactați la adresa de email pentru a lua măsurile legale ce se impun.
Folosirea pe site-ul www.apolloshoponline.ro a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă, de aceea APOLLO Shop Online și APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. nu își asumă responsabilitatea și nu pot fi învinuite pentru eventualele pagube apărute prin folosirea conținutului site-ului.
MODALITĂȚI DE ÎNREGISTRARE
DATE CU CARACTER PERSONAL
Ce date colectăm și modalitatea de colectare:
a) Datele pe care ni le furnizați:
Datele pe care ni le transmiteți prin intermediul formularelor disponibile pe site-ul APOLLO Shop Online (formular de contact, formular înscriere newsletter, formular de comandă):
– Nume și prenume
– Adresa de e-mail
– Numărul de telefon
– Adresa de domiciliu
b) Date care sunt culese în mod automat:
În momentul în care accesați site-ul nostru APOLLO Shop Online serverul de web salvează în mod automat log-uri (jurnale) de accesare ce conțin adresa IP a vizitatorului, resursa (documentul) web accesată precum și informații despre Sistemul de Operare/Browser-ul utilizat. Stocăm aceste date pentru a preveni frauda și pentru a asigura securitatea website-ului și a informațiilor.
De asemenea, pe site-ul nostru APOLLO Shop Online folosim module cookie pentru a îmbunătăți experiența de navigare a tuturor vizitatorilor precum și pentru a măsura eficiența acestui website. Prin intermediul modulelor cookie nu colectăm și nu procesăm nicio informație pe baza căreia utilizatorul ar putea fi identificat.
Pentru mai multe detalii accesați pagina „Politica de cookies”.
Cum și de ce prelucrăm aceste date:
APOLLO Shop Online va prelucra date cu caracter personal în următoarele scopuri:
- Oferirea serviciilor solicitate de dumneavoastră;
- Oferirea răspunsurilor la întrebările dumneavoastră;
- Pentru operațiuni cu privire la activități de ofertare, contractare, facturare;
- În vederea alinierii la cerințele legislației în vigoare;
- Pentru a preveni frauda și pentru a asigura securitatea website-ului și a informațiilor;
Atenționare!
În cazul în care Utilizatorul refuză furnizarea acestor date, acest fapt determină imposibilitatea onorării Comenzilor. În situația în care Clientul își modifică datele personale oferite deja prin completarea formularelor de pe site către APOLLO Shop Online și există Comenzi în derulare, Comenzile își păstrează datele de la momentul plasării Comenzii iar livrarea produselor se va face luându-se în considerare datele nou modificate.
APOLLO Shop Online nu va solicita NICIODATĂ Utilizatorilor săi, prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail, etc.) informații confidențiale, date despre conturi bancare, parole personale etc.
În cazul în care Utilizatorul va divulga datele personale unor terți, atunci acesta poarta întreaga responsabilitate pentru acțiunile sale. Astfel, în cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate ține răspunzător pe APOLLO Shop Online pentru niciun fel de prejudiciu.
Informațiile de pe cardurile de plată ale Clientului/Utilizatorului/Cumpărătorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate de către APOLLO Shop Online, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
APOLLO Shop Online oferă tot ce este nou în materie de securitate, inclusiv 3D Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor și vânzărilor în tranzacții sigure pe Internet. Această măsură de siguranță presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plății pe o pagină securizată unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV/CV2).
Către cine și de ce transmitem datele cu caracter personal:
Confidențialitatea datelor personale reprezintă unul dintre cele mai importante aspecte pentru societatea noastră. Nu transmitem aceste date către terțe părți decât dacă este necesar, caz în care vom transmite numai datele necesare pentru conformitate cu cerințele legale sau de acreditare.
Cum protejăm aceste date:
Datele personale sunt prelucrate în condiții de siguranță. APOLLO Shop Online a luat măsuri tehnice și organizaționale adecvate privind securitatea datelor, împotriva prelucrării sau a alterării neautorizate, împotriva pierderii sau a distrugerii, precum și împotriva dezvăluirii si a accesului neautorizat la datele personale transmise, stocate sau prelucrate. APOLLO Shop Online asigură integritatea, disponibilitatea, confidențialitatea și autenticitatea în ceea ce privește datele cu caracter personal.
APOLLO Shop Online utilizează metode si tehnologii de securitate avansate, împreună cu politici aplicate salariaților și procedurilor de lucru pentru a proteja prelucrarea datelor cu caracter personal, conform prevederilor legale în vigoare.
APOLLO Shop Online depune toate eforturile rezonabile și justificate din punct de vedere comercial pentru a proteja datele cu caracter personal pe care le deținem, analizăm noile tehnologii în domeniu și, atunci și dacă este cazul, le aplicăm în vederea upgrade-ului sistemelor noastre de securitate.
De asemenea, am implementat măsurile tehnice și organizaționale adecvate pentru a asigura că sunt prelucrate doar datele personale necesare scopurilor specificate. Principiul privind protecția implicită a datelor va fi urmat și în cursul dezvoltării de noi produse sau servicii.
Totuși, în ciuda eforturilor depuse pentru stocarea informațiilor colectate într-un mediu de operare sigur, care nu este disponibil publicului, nu putem garanta securitatea absolută a acestor informații în timpul transmiterii sau stocării în sistemele noastre. În caz de încălcare a securității care vă pune în pericol confidențialitatea sau informațiile personale ne angajăm să vă informăm de aceste lucruri, fie prin intermediul acestui website fie prin alte metode de care dispunem (mesaje e-mail, apeluri telefonice).
Care sunt drepturile pe care le aveți:
Acces, Informare, Rectificare și Obiecție
Ne puteți contacta și vă vom informa cu privire la informațiile personale pe care le-am colectat și prelucrat în legătură cu dumneavoastră și despre scopurile în care sunt utilizate aceste date. Aveți dreptul să corectați orice informații personale incorecte, incomplete, învechite sau inutile stocate în legătură cu dumneavoastră.
Puteți contesta anumite utilizări ale informațiilor personale, inclusiv marketingul direct, dacă aceste date sunt prelucrate în alte scopuri decât scopurile necesare pentru îndeplinirea serviciilor noastre sau pentru respectarea unei obligații legale. De asemenea, puteți contesta orice prelucrare ulterioară a informațiilor personale după acordul prealabil dat. Dacă vă opuneți procesării ulterioare a informațiilor personale, acest lucru poate duce la mai puține posibilități de a utiliza serviciile noastre.
Ștergere și dreptul de a restricționa prelucrarea
De asemenea, ne puteți solicita să ștergem informațiile personale ale dumneavoastră din sistemele noastre. Vom respecta această solicitare dacă nu avem un motiv legitim pentru a nu șterge datele. După ștergerea datelor, s-ar putea să nu putem șterge imediat toate copiile reziduale din toate sistemele noastre. Aceste copii vor fi eliminate cât mai repede posibil.
Ne puteți solicita să restricționăm prelucrarea anumitor informații personale, însă acest lucru poate conduce la mai puține posibilități de a beneficia de serviciile oferite.
Dreptul la portabilitate
Aveți dreptul să primiți informațiile personale furnizate de dvs. într-un format structurat și utilizat în mod obișnuit.
Cum vă puteți exercita aceste drepturi:
Aceste drepturi pot fi exercitate prin completarea unui Formular solicitare drepturi si transmiterea, în format fizic, sau prin intermediul unui e-mail la adresele de mai jos. Putem solicita furnizarea de informații suplimentare necesare pentru a vă confirma identitatea. Putem respinge cererile care sunt repetitive nejustificat, excesive sau vădit nefondate. În cazul în care considerați că activitățile noastre de prelucrare a informațiilor personale nu respectă legislația aplicabilă în materie de protecție a datelor, se poate depune o plângere la: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România.
Cum ne puteți contacta:
Dacă aveți întrebări cu privire la protecția datelor, sunteți binevenit să ne contactați în orice moment telefonic: +40721698511 sau prin e-mail: dpo@apolloshoponline.ro; contact@apolloshoponline.ro
CUM COMAND/LIVRARE
COMANDA
Toate produsele de pe acest site sunt oferite în limita stocului disponibil cât și în limita stocului disponibil la terți. Nu pot fi cerute despăgubiri în cazul în care comanda nu poate fi onorată din motive întemeiate (lipsa produsului din stocul furnizorului, eventuale greșeli de tipărire, eventuale erori de soft etc.). În aceste cazuri APOLLO Shop Online va anunța clientul despre problemele apărute și va anula comanda.
Valoarea maximă a obligațiilor societății APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. față de clienții săi, în cazul nelivrării produselor sau a livrării necorespunzătoare, reprezintă valoarea sumelor primite de la clienți.
Despre calitatea produselor, despre autenticitatea mărcii și despre orice alte nelămuriri cu privire la o marcă sau un produs anume, clientul se poate adresa furnizorului acestui produs prin APOLLO Shop Online.
Utilizatorii pot efectua Comenzi pe site-ul APOLLO Shop Online, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta la momentul finalizării comenzii. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți agreat de APOLLO Shop Online, în cazul plății online;
– datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
– în cazul înregistrării de comenzi false de către cumpărător cu furnizarea unor date de contact fictive;
– eșuarea/invalidarea tranzacției online;
– activitatea Clientului poate produce daune site-ului APOLLO Shop Online/partenerilor;
– livrări consecutiv eșuate;
– alte motive obiective: în cazul în care Clientul nu garantează că modul de plată este valid și că nu este obținut printr-o metodă frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar ar putea suporta consecințele acestor erori (Comanda întârziată, transmisă greșit, etc.). APOLLO Shop Online nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport în vederea reexpedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului.
Pentru confortul și siguranța Clientului, există opțiunea ca timp de 30 de minute după plasarea unei Comenzi de a renunța la Comandă. Astfel, dacă Utilizatorul care a plasat o Comandă din greșeală sau a revenit asupra deciziei, Comanda se poate anula în 30 de minute după plasarea ei. În cazul plăților făcute cu cardul, suma de plată finală se va retrage din contul Clientului doar la finalul celor 30 de minute.
Chiar dacă a luat toate măsurile pentru ca informația prezentată pe acest site să fie exactă și corectă, APOLLO Shop Online nu poate fi răspunzătoare de inexactități care pot apărea în completarea de către Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactității, completitudinii și utilității informațiilor furnizate în cadrul formularelor disponibile pe acest site.
În anumite situații și pentru motive justificate, APOLLO Shop Online își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. În aceste situații APOLLO Shop Online va anunța Clientul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
Contractul se consideră încheiat între Client și APOLLO Shop Online în momentul primirii de către Client de la APOLLO Shop Online, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Client nu poate fi livrat de către APOLLO Shop Online, ne obligăm să informăm Clientul asupra acestui fapt și să returnăm în contul Clientului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 30 zile de la data la care APOLLO Shop Online a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Clientul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
LIVRAREA
Modalități de livrare:
Livrarea produselor se face prin firmele de curierat aflate în contract cu APOLLO Shop Online.
Pe colet vor fi notate toate datele de contact necesare, inclusiv numărul dvs. de telefon, în cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinația menționată în comandă, pentru a vă putea contacta.
Nu se fac livrări Sâmbăta și Duminica! Comenzile lansate în zilele de Sâmbătă și Duminică sunt confirmate, procesate și expediate în ziua de Luni.
În cazul în care produsele există pe stoc, acestea vor fi livrate prin curierat rapid în termen de 1 - 3 zile lucrătoare de la confirmarea telefonică a comenzii. Produsele cu livrare din stocul furnizorilor cu care colaborăm se expediază într-un interval mai mare de timp, care poate varia între 5-30 zile lucrătoare. Comenzile cu plata ramburs care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate. Pentru o informare corectă și obiectivă, în urma finalizării comenzii veți primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicată în comandă, ce va cuprinde și data estimată de livrare.
Recomandarea noastră fermă este ca în momentul recepției coletului să verificați integritatea ambalajului și a conținutului, iar în situația în care acestea sunt deteriorate sau lipsesc, solicitați agentului de curierat un proces-verbal de constatare. După semnarea AWB-ului, reclamațiile ulterioare nu mai sunt valabile!
Costul transportului:
Costul transportului este de 25 lei/per colet, oriunde în țară, în limita a 1 kg. Fiecare kg în plus va fi taxat cu 1 leu/kg. Această taxă de livrare se va adăuga la valoarea comenzii, astfel încât prețul achitat la curier pentru a intra în posesia pachetului va reprezenta costul comenzii plus taxele de livrare.
Pentru localitățile care intră în aria de km. suplimentari a firmelor de curierat, ne rezervăm dreptul să socotim taxa de transport punctual. Coletele agabaritice (peste 30kg.) vor fi supuse unei taxări de livrare diferențiate.
Dacă doriți expedierea coletului într-o localitate care nu se află în aria firmei de curierat va trebui să achitați un cost de transport suplimentar în funcție de numărul de km. dintre localitatea dumneavoastră și cea mai apropiată filială a firmei de curierat - acest cost vă va fi comunicat de către operatorii noștri în momentul confirmării telefonice a comenzii.
Dacă nu doriți să suportați acest cost suplimentar aveți posibilitatea să ridicați dumneavoastră coletul de la sediul firmei de curierat din localitatea cea mai apropiată unde există o filială a acesteia.
Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot să difere de acestea în ceea ce privește culoarea, aspectul, etc., însă în astfel de situații clientul va fi înștiințat înainte de a i se trimite comanda și nu se va trimite decât cu acceptul acestuia. Caracteristicile și disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă. Valoarea maximă a obligațiilor APOLLO Shop Online față de orice client în cazul nelivrării sau al livrării necorespunzătoare a produselor cumpărate este valoarea sumelor încasate de către firma noastră de la respectivul client. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, APOLLO Shop Online își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
Atenție!
Nu răspundem pentru eventuale întârzieri de livrare cauzate de forța majoră sau de alte situații speciale!
În perioadele de Black Friday și a Sărbătorilor legale, termenul de livrare a comenzilor poate fi decalat și mai îndelungat față de cel standard de 1-3 zile lucrătoare, însă acesta desigur nu va depăși termenul legal de livrare de până la 30 zile de la data confirmării comenzii.
Recepția produselor:
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat și bonul fiscal. De asemenea, Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare. Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor Comandate.
Produsele digitale (eBooks)
Produsele digitale se transmit doar în format electronic (pe adresa de e-mail specificată în Comandă), deci nu se prezintă sub forma unor produse fizice, care să fie livrate Clientului. Plata pentru cărțile digitale se face exclusiv online (card bancar), plata ramburs nefiind posibilă pentru acest tip de produse. După achiziționare, produsele digitale vor fi listate și în contul Clientului. Este obligația și responsabilitatea Clientului să verifice informațiile de compatibilitate și instrucțiunile disponibile pe site și să se asigure, înainte de achiziționare că produsele digitale pe care intenționează să le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intenționează să le utilizeze.
În măsura în care Clientul a primit un link de download valid, în conformitate cu Comanda plasată pe site, se va considera că serviciul pe care APOLLO Shop Online s-a obligat să îl presteze a fost îndeplinit și acceptat de Client. Link-urile de download oferite Clientului nu pot fi retrase odată ce au fost trimise, iar, în măsura în care sunt funcționale în condițiile și pentru dispozitivele specificate pe site, se va considera ca APOLLO Shop Online și-a îndeplinit toate obligațiile față de Client. În aceste situații nu este posibilă returnarea contravalorii acestor servicii. În situația în care Clientul achiziționează un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul și/sau această incompatibilitate este specificată în mod public pe site, nu va fi posibilă returnarea contravalorii produselor atât timp cât Clientului i s-a livrat un link de download valid care funcționează în condițiile specificate pe site.
CUM PLĂTESC/PREȚUL
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Client o factură pentru Produsele și Serviciile livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Plata se poate face: ramburs, online cu cardul bancar (card debit/card credit) sau prin transfer bancar.
Prețul final plătit de Client este format din prețul produsului + cheltuielile de expediție și/sau încasare aferente. Prețurile de livrare sunt detaliate pe site.
Toate prețurile aferente produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului APOLLO Shop Online sunt exprimate în Lei și conțin T.V.A.
GARANȚIE
Toate produsele ce se comercializează pe site-ul APOLLO Shop Online au garanția oferită de producătorul respectivului produs. Garanția se soluționează la sediul APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. prezentat în pagina de contact de către APOLLO SHOP ONLINE S.R.L., prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea APOLLO SHOP ONLINE S.R.L., iar expedierea se va face prin intermediul firmelor de curierat aflate în contract cu APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. Soluționarea garanției se face în maxim 30 de zile calendaristice (în funcție de serviciul de suport al producătorului).
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente piese arse sau plesnite, etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, etc.), setări și instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor.
Echipa APOLLO Shop Online vă asigură în implicarea totală pentru a rezolva eventualele probleme apărute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.
Pentru produsele achiziționate din magazinul online APOLLO Shop Online se asigură garanție în conformitate cu Certificatul de garanție aferent fiecărui produs. Persoana juridică ce asigură garanția este cea menționată pe Certificatul de garanție al produsului.
Pentru a beneficia de garanție, Clientul are următoarele obligații:
– produsul să fi fost cumpărat de la APOLLO Shop Online și folosit numai în scopul pentru care a fost conceput;
– să respecte instrucțiunile de folosire și să utilizeze produsul conform instrucțiunilor impuse de producător;
– să păstreze Certificatul de garanție și documentul fiscal cu care a cumpărat produsul;
– să păstreze ambalajul original și toate accesoriile care au venit în acesta, și să le livreze împreună cu produsul în garanție.
Locul prezentării pentru a putea beneficia de garanție este cel specificat pe Certificatul de garanție. În afara cazului în care este specificat altfel, costul transportului este suportat de către Client.
Cauze de pierdere a garanției:
– avarii sau deteriorări mecanice; expunere excesivă la radiații solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificări ale produsului;
– defectarea produsă ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de utilizare, transport, manipulare și instalare prevăzute în manualul de utilizare;
– deteriorarea mecanică provocată prin lovirea aparatului sau deterioarea marcajului cu modelul și seria aparatului;
– inundarea, incendierea, expunerea la soare, descărcări electrice, modificări sau instalări necorespunzătoare, intervenții neautorizate;
– distrugerea circuitelor interne din cauza șocurilor.
APOLLO Shop Online nu oferă garanții Clienților în următoarele situații:
– în cazul în care produsul achiziționat nu este potrivit cerințelor sau așteptărilor Clienților;
– după expirarea perioadei pentru care Vânzătorul oferă garanție produsului;
– în cazul în care înlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
Toate celelalte prevederi cuprinse în legislația în vigoare, referitoare la garantarea produselor vândute, sunt valabile. Drepturile Clienților sunt cele prevăzute în legislația în domeniu. Garanția nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
REGULAMENT CAMPANII PROMOȚIONALE
Codurile promoționale
Codurile promoționale oferite de APOLLO Shop Online prin orice promoții sunt valabile exclusiv pentru secțiunea menționată în e-mailul de transmitere a codului, cu excepția cazului în care este specificat altfel. De menționat este faptul că unele produse sunt încadrate în categoria „Excepții”, produse asupra cărora nu se pot aplica coduri promoționale, ci se achiziționează la prețul afișat pe site. Codurile promoționale pot fi folosite exclusiv în momentul plasării Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii după ce aceasta a fost deja plasată.
Într-o Comandă se poate folosi un singur cod promoțional, pagina de Comandă nu permite utilizarea mai multor coduri în aceeași Comandă. Pentru eligibilitatea la o promoție nu este luată în calcul valoarea transportului, cu excepția cazului în care este specificat altfel. Promoțiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplică pentru fiecare livrare.
În cazul în care un cod promoțional a fost aplicat într-o Comandă care nu a putut fi onorată sau a fost anulată din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promoțional respectiv, exclusiv în scris, printr-un e-mail, care să conțină id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului și codul promoțional. Acestea se reactivează pe o perioadă de maxim 30 de zile calendaristice.
Atenție! Promoțiile pe APOLLO Shop Online nu se cumulează între ele, se aplică reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice formă de reducere (carduri de fidelitate, coduri promoționale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc.) ca regulă, cu excepția situațiilor în care este menționat altfel în promoție. De asemenea, în cazul existenței unor vouchere procentuale, deținătorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulată conferită de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existentă în cadrul unei promoții. Anumite campanii promoționale nu se cumulează cu alte reduceri, promoții sau acțiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat în regulamentul campaniei respective.
APOLLO Shop Online stabilește unilateral sau în colaborare cu anumiți furnizori ai săi regulamentele promoțiilor și ale concursurilor pe care le organizează, acestea fiind publicate exclusiv pe site. Promoțiile sunt aplicate Comenzilor care respectă integral regulile afișate pe site, în perioada de valabilitate clar menționată și în limita stocului disponibil. APOLLO Shop Online (www.apolloshoponline.ro) nu garantează disponibilitatea pe stoc a produselor pentru întreaga perioadă de promoție și poate retrage promoția fără nicio notificare prealabilă.
Întreruperea campaniei promoționale
În cazul unei campanii promoționale organizate de APOLLO Shop Online, acesta, în calitate de organizator își rezervă dreptul de a întrerupe Campania promoțională oricând pe parcursul desfășurării acesteia, cu informarea prealabilă a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzătoare (afișare pe site, semnalizare prin e-mail, etc.). Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica oricare dintre condițiile stabilite în regulamentul campaniei respective, în perioada desfășurării campaniei, din motive întemeiate, dar nu înainte de a anunța publicul despre aceste modificări.
Taloane/vouchere/cupoane/coduri promoționale
Prevederi generale
Talon/Voucher = cod promoțional, cupon promoțional.
Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher și are diverse cerințe pentru a fi valid și aplicabil. Vă rugăm să verificați cu atenție toate detaliile și informațiile de pe voucher astfel încât discount-ul să vă poată fi acordat. Valoarea fiecărui voucher este specificată pe acesta.
Taxele de transport și manipulare se aplică oricărui produs achiziționat, indiferent de valoare dacă în promoții, regulamente, etc. nu se prevede altfel. Astfel, dacă un voucher impune o anumită valoare minimă de achiziție a unor produse, taxele de transport, manipulare, etc. se aplică de asemenea și acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plăti taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu excepția cazului în care se convine altfel.
Orice articol, indiferent de promoție va avea o valoare minimă, APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. nu poate comercializa produse cu valoare zero, acest lucru fiind în contradicție cu prevederile legale.
Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege în funcție de promoție.
Voucherele sunt valabile numai dacă sunt folosite pe site-ul APOLLO Shop Online.
Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule.
Voucherele nu sunt destinate revânzării și nu pot fi convertite în bani.
Voucherele nu pot fi înlocuite în cazul în care sunt pierdute, furate sau distruse.
Toate prevederile referitoare la fraudă, mentionate pe site-ul APOLLO Shop Online sunt pe deplin aplicabile în ceea ce privește fraudarea legată de vouchere iar tentativa de fraudă va fi adusă la cunoștința organelor abilitate.
Condiții de aplicare
Fiecare voucher va fi limitat astfel încât nu se admit mai multe vouchere de pe o adresă de IP/de pe aceeași adresă. Orice promoție la care se aplică vouchere de reducere se limitează la un singur talon/voucher per persoană fizică sau persoană juridică (identificat ca și client/ utilizator/user).
Fiecare voucher este limitat la o singură utilizare și are valabilitate pentru o perioadă limitată de timp, astfel cum se va menționa în termenii și condițiile aferente, transmise prin email-ul de oferire a voucherului și prin contul de utilizator la secțiunea "vouchere”, sau cum se menționează în fiecare promoție/ofertă în parte. APOLLO Shop Online își rezervă dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere în orice moment, cu anunțarea prealabilă a clienților.
Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promoții/oferte cu excepția celor strict menționate în oferta respectivă.
În cazul în care produsele pentru care a fost acordat voucherul și pentru care clientul s-a calificat la acordarea promoției nu au fost achiziționate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de către client nu pot fi considerate valide, acestea având efecte numai ca reducere aplicată acelor produse efectiv plătite.
Voucherul se aplică numai produselor/categoriilor menționate în mod expres ca fiind eligibile în promoție. Produsele care sunt excluse din promoție sunt comunicate în termeni și condiții sau în anumite regulamente sau oferte speciale în secțiunea "excepții”. Aceste excepții includ produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.
Ofertele promoționale nu se pot cumula în aceeași comandă. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comandă.
În cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocată fiecărui produs independentă de valoarea ponderată a acelui produs din valoarea totală a comenzii, excluzând taxele de transport, manipulare și alte servicii.
Orice voucher va fi valabil începând cu data aplicării acestuia ca reducere la comanda deja efectuată. Un voucher nu se poate aplica pe o comandă plasată în trecut.
Anulare, refuz, retur comandă la care a fost aplicată un voucher
În cazul returnării produselor achiziționate cu voucher, discountul acordat va putea fi reținut din valoarea returului.
În cazul în care o comandă la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulată, respinsă sau returnată integral, clientului i se va returna integral suma plătită iar voucherul își va pierde valabilitatea și nu va putea fi reactivat.
În cazul în care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher și contine mai multe produse este anulată, respinsă sau returnată parțial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse rămase în comandă dacă valoarea comenzii nu respectă condițiile ofertei/promoției.
APOLLO Shop Online nu va restitui valoarea alocată din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comandă cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitată de acesta pentru produse.
Campanii cu produs cadou
Pentru a beneficia de produsul cadou valoarea totală a produselor achiziționate de Client trebuie să atingă pragul minim de 500 RON fără taxe de curierat (acestea sunt incluse în categoria servicii). În cazul în care valoarea totală a produselor nu atinge acest prag, produsul cadou nu va fi disponibil.
Orice promoție la care se oferă produs cadou se limitează la 1 PRODUS CADOU oferit în perioada de campanie per persoană fizică sau juridică (identificat ca și client/utilizator/user), indiferent de numărul comenzilor înregistrat de către o persoană fizică sau juridică în perioada în care campania este în curs de desfășurare.
În cazul în care există situații de fraudă identificate, APOLLO Shop Online își rezervă dreptul de a suspenda conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor în curs, de a anula comenzile fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.
De asemenea, dacă o comandă la care s-a oferit produs cadou este respinsă sau returnată integral, clientul este obligat să returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată și nedesigilată. Condițiile integrale de retur se pot găsi în politica de Retur produse.
RETUR PRODUSE
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește pe site. În cazul in care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv sau pachet în cazul în care produsul se livra cu un alt produs gratuit.
În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 30 (treizeci) de zile de la data notificării retragerii de către Cumpărător a deciziei sale de retragere din Contract. În cazul produselor achitate cu CARDUL în situația în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere și refuză primirea coletului/produselor către firma de curierat acestuia i se va returna contravaloarea achitată, mai puțin sumele/valoarea costului de transport ulterior după ce articolele au revenit în depozitul Vânzătorului.
Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la recepția produsului returnat sau după primirea dovezii că produsele au fost expediate către Vânzător. APOLLO SHOP ONLINE S.R.L. va înapoia prin transfer bancar contravaloarea mărfii returnate în maxim 30 de zile.
Rambursarea banilor se va face după cum urmează:
- pentru Comenzile achitate cu CARD ONLINE -> prin restituire în contul bancar din care a fost efectuată plata;
- pentru Comenzile achitate cu RAMBURS -> prin virament bancar;
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea produselor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate (se va lua data cea mai recentă).
În cazul în care un produs comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt. Conform legislației din România puteți să returnați produsele cumpărate de pe APOLLO Shop Online în termen de 14 zile de la cumpărarea lor. Produsul poate fi returnat DOAR în următoarele condiții:
- să nu prezinte urme de asamblare, zgârieturi, lovituri;
- ambalajul, etichetele și accesoriile să fie intacte;
- să nu prezinte semne de utilizare.
Exceptări de la dreptul de retragere:
Conform O.U.G Nr 34/2014 - Art.16, Litera e), fac excepție de la dreptul de retragere și nu pot fi returnate articole de igienă (de ex.: Pompe de sân, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane sân, suzete etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid): "furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator”. Produsul nu trebuie folosit în exterior și să nu prezinte urme de utilizare sau montaj! Dacă produsul nu corespunde cerințelor clientului se recomanda evitarea utilizării și montării lui. În cazul refuzării produsului vă rugăm să ne contactați în termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.
Legislația în vigoare se aplică persoanelor fizice. Așadar, dumneavoastră, consumatorul, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad în sarcina dumneavoastră, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Cu alte cuvinte, dacă doriți să renunțați la un produs trebuie să ne trimiteți o înștiințare prin email, prin care ne notificați că renunțați la produs.
Renunțarea la un produs se poate face doar dacă ați achiziționat produsul cu livrare prin curier. Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte (inclusiv ambalajul) și nu prezintă semne de uzură. În cazul refuzării produsului vă rugăm să ne contactați în termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de maxim 30 de zile lucrătoare.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza returul produsului.
Contravaloare produselor nu va fi returnată înainte ca produsul să fie expediat de către client. Contravaloarea produsului se va transfera în baza fișei de recepție și verificare în depozitul APOLLO Shop Online (www.apolloshoponline.ro) a produsului expediat de către client.
Odată cu lansarea comenzii produsului, clientul își dă acordul privind Termenii și Condițiile comerciale, precum și că i s-a adus la cunoștință termenul de 14 zile privind returnarea unui produs sau retragerea din contractul la distanță Conform O.U.G Nr 34/2014 - Art. 6, alin.(1), lit h).
Condiții generale pentru retur:
- În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
- Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, etc.
- Produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original (în cazul produselor ce au un astfel de certificat, dacă acesta este emis de producător/distribuitor).
-În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice/mecanice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o sumă din valoarea acestuia, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. Această clauză se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.U.G Nr.34/2014.
- În cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului și înregistrarea de comenzi noi.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid (excepție Poșta Română). În cazul returului prin curier al unui produs aflat în perioada legală de retur de 14 zile, costurile de transport sunt suportate de către cumpărător.
Consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte!
Costurile de returnare pot să difere față de taxa achitată inițial, în funcție de curierul ales de către cumpărător, de modul de ambalare al produsului, taxa achitată inițial de către client este o taxă fixă, stabilită de către APOLLO SHOP ONLINE S.R.L.
Adresa Returnare Produse:
Atenție! NU expediați produsul înainte de a avea acordul departamentului de retur, adresa de returnare a produsului poate fi diferită de cea a societății, în funcție de furnizorul respectivului produs! În cazul în care produsul comandat nu corespunde prezentării de pe site sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 14 de zile din momentul în care l-ați primit.
Link-uri utile: ANPC/Regulamentul UE nr. 524/2013 al Parlamentului și Consiliului European
FORȚA MAJORĂ
Niciuna dintre părțile contractuale nu poate fi trasă la răspundere pentru neexecutarea (total/parțial) sau executarea cu întârziere a obligațiilor sale, dacă acestea au fost cauzate de forța majoră. Părțile își vor aduce la cunoștință de îndată cazul de forță majoră și vor lua toate măsurile necesare în vederea limitării consecințelor evenimentului. Dacă în termen de 15 zile evenimentul de forță majoră nu încetează, părțile au dreptul de a denunța unilateral contractul fără pretinderea de daune-interese. Forța majoră va fi probată conform legii.
INFORMAȚII DESPRE DEȘEURILE ECHIPAMENTELOR ELECTRICE ȘI ELECTRONICE
Legislația aplicabilă stabilește măsuri pentru protejarea mediului și a sănătății populației pentru prevenirea sau reducerea efectelor negative ale generării și gestionării deșeurilor de echipamente electrice și electronice; acestea pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate selectiv.
Luând în considerare prevederile OUG 5/2015 – privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, precum și ale OUG 195/2005 – referitoare la protecția mediului, clientul APOLLO Shop Online va avea în vedere următoarele:
- Pentru că EEE pot conține substanțe periculoase cu potențiale efecte nocive asupra mediului și sănătății umane în cazul negestionarii corecte, clientul are obligația legală de a selecta și colecta separat deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) și de a nu le elimina împreună cu deșeurile municipale nesortate;
- Colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va putea realiza prin intermediul punctelor de colectare selective puse la dispoziția producătorilor de către Autoritățile administrației publice locale care au obligația potrivit art. 5 alin.1 din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodăriile particulare și de a pune la dispoziția producătorilor spațiile necesare pentru înființarea punctelor de colectare a DEEE;
- Poate preda gratuit DEEE la punctele de colectare menționate la momentul achiziției unui produs nou din aceeași categorie; în acest sens, APOLLO Shop Online se pliază politicii de colectare a DEEE în sistem de preluare a echipamentelor "unul la unul” astfel cum prevede legislația aplicabilă, respectiv: dacă echipamentul predat este echivalent și a îndeplinit aceleași funcții ca și echipamentul nou furnizat;
FRAUDA
Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat și care expiră după o perioadă predefinită, pentru a putea beneficia de promoții sau oferte, sau orice comportament fraudulos în măsură să afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisă și va fi considerată o tentativă de fraudă. Proprietarul site-ului APOLLO Shop Online își rezervă dreptul de a suspenda conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor în curs, de a anula contul fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri. Orice tentativă de fraudă sau orice fraudă (cum ar fi, dar fără a se limita la: accesarea neautorizată a datelor clienților APOLLO Shop Online, alterarea conținutului site-ului, încercarea de afectare a performanțelor serverelor APOLLO Shop Online, deturnarea conținutului livrărilor către terți, etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.
LEGISLAȚIE
Termenii și Condițiile sus-menționate vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legislația română în vigoare. Orice conflict apărut între APOLLO Shop Online și Clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, prima cale de soluționare este medierea, în condițiile legii, iar dacă aceasta eșuează, se apelează la instanțele competente.
DISPOZIȚII FINALE
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Dacă aveți întrebări/nelămuriri cu privire la termenii și condițiile de mai sus, sunteți binevenit/ă să ne contactați în orice moment:
- telefonic: +40721698511
- e-mail: contact@apolloshoponline.ro